De mogelijkheid om beide kanten van de banderol te bedrukken, maakt het gebruik van deze banderol aantrekkelijker dan het gebruik van een zelfklevend etiket. De dubbelzijdig bedrukte banderollen zijn erg geschikt voor promotionele doeleinden en voor het delen van extra informatie in de richting van uw klant, ideaal dus voor communicatie over acties, missies of tips met betrekking tot recepten.
Een product met slechts een banderol als informatiedrager, zonder verdere verpakkingsmaterialen past uitstekend in deze duurzaamheidstrend. Een slim vormgegeven banderol verhoogt de pakkans uit het supermarktschap. Stansen en innovatieve positioneringstechnieken zorgen ervoor dat de marketinginformatie zo optimaal mogelijk tot uitdrukking komt.
Speciaal drukkerij Max. Aarts biedt u de volledig service van een idee naar concept tot gerealiseerd eindproduct. Dit houdt in dat wij nauwkeurig betrokken zijn bij het gehele proces en u helpen om tot een mooi product te komen. Wij zijn in staat om de banderol tot 10 kleuren, enkel- of dubbelzijdig, mono of gelamineerd en met diverse afwerkingen te produceren. De materialen waarover wij beschikken variëren van papier tot kunststof. Hierdoor is het mogelijk om de banderol voor verschillende toepassingen te gebruiken. Van vriezer tot magnetronbestendig, voedselveilig tot biologisch afbreekbaar, er is van alles mogelijk!
Zo hebben wij ook onze klant Tony’s Chocolonely mogen helpen met het ontwerpen en produceren van hun verpakking. Een bedrukte banderol met de bekende Tony’s Chocolonely merkuitstraling zorgt voor herkenning en merkbeleving. Daarnaast is er meer dan genoeg ruimte voor de verplichte voedingswaarden, herkomstgegevens, houdbaarheidsdatum, et cetera. Maar op de achterkant van de banderol vertelt het bedrijf zijn verhaal over het streven om de wereld van chocolade slaafvrij te maken. En ook hoe de koper van het product hier zelf een steentje in kan bijdragen door het verhaal te delen.

